(Català) Convocatòria espectacles per a Càpsules LH 2023

(Català) Convocatòria espectacles per a Càpsules LH 2023

Désolé, cet article est seulement disponible en Catalan et Espagnol Européen. Pour le confort de l’utilisateur, le contenu est affiché ci-dessous dans la langue par défaut du site. Vous pouvez cliquer l’un des liens pour changer la langue du site en une autre langue disponible.

Ja està oberta la convocatòria per a la selecció d’espectacles de Càpsules LH Festes de Primavera de L’Hospitalet 2023.

Si tens uns espectacle de curta durada (15 minuts aprox.), interpretat per entre 1 i 4 artistes, de proximitat, de petit format i escenografia mínima i per a un grup de com a màxim 20 espectadors, envia’ns-ho abans del 13 de març!

Aquí trobaràs el PDF amb les bases de la convocatòria i també la fitxa d’inscripció (totalment imprescindible per poder participar-hi).

Aquest projecte té com a objectiu apropar les Arts Escèniques a un públic divers,  que potser no acostuma a anar a veure el “gran espectacle”, però que participa de la festa de les arts en petit format i amb curta durada.

Càpsules LH està organitzat per Plàudite Teatre-Espai d’Arts Escèniques i el Centre Cultural La Bòbila, amb el suport de l’Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat, Barcelona.

À propos de l’auteur

Plaudite Teatre administrator

Plàudite Teatre - Arts Escèniques per a la transformació social. Desenvolupem 5 grans àrees: Creació escènica, Formació en Arts Escèniques, Teatre Comunitari i Social, Programació i Serveis Educatius. Des del 1998.

Laisser un commentaire

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
%d blogueurs aiment cette page :